Amerikāņu reklāmdevēji atraduši jaunu triku, kā likt cilvēkiem pievērst uzmanību reklāmām — tās jāizvieto uz cilvēku pierēm.
Amerikāņu reklāmdevēji atraduši jaunu triku, kā likt cilvēkiem pievērst uzmanību reklāmām — tās jāizvieto uz cilvēku pierēm. Cilvēks, kurš piekrīt visu nedēļu staigāt ar reklāmas “zīmogu” uz pieres, saņem līdz 150 dolāriem (80 latu).
Amerikāņu studenti izdomājuši savu atbildi uz jautājumu, kāpēc cilvēkam vajadzīga galva. “Viņi apgalvo, ka uz tās ir ļoti ērti izvietot reklāmu,” raksta nedēļas izdevums “Business Week”. Rodailendas štata Providensas pilsētā nodibināta kompānija, kura izvieto reklāmas uz pieres. Idejas autori ir vietējās universitātes vecāko kursu studenti Džastins Kapusts un viņa draugs Natans Allens.
Viņi nolīgst studentus, kuri ir gatavi “izīrēt” paši savas pieres. Visredzamākajā vietā tiek izdarīts pagaidu “tetovējums”, kas visbiežāk ir kompānijas logotips, ja tā ir ieinteresēta šādā netradicionālā savu preču reklāmā.
Ar reklāmu uz pieres jāstaigā visu nedēļu, un par to tās nēsātājs saņem līdz 150 dolāriem. Šim darbam pieteikušies jau vairāk nekā 60 studentu.
“Business Week” piebilst, ka uzņēmīgie darboņi gatavojas iesaistīt darbā arī cilvēkus, kuriem pāri 50. Jo mazāk matu uz galvas, jo vairāk uz pieres vietas reklāmai.