Latvijas radio kopējie ieņēmumi no politiskās reklāmas laikā no 1. janvāra līdz 5. oktobrim bijuši 230 065 lati — aģentūru LETA informē Latvijas radio preses sekretārs Ivars Svilāns.
Latvijas radio kopējie ieņēmumi no politiskās reklāmas laikā no 1. janvāra līdz 5. oktobrim bijuši 230 065 lati — aģentūru LETA informē Latvijas radio preses sekretārs Ivars Svilāns.
Vislielāko summu bez pievienotās vērtības nodokļa reklāmai Latvijas radio iztērējusi Tautas partija — 67 850 latu un Latvijas Pirmā partija (Ls 51 143).
Apvienība “Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK reklāmai radio iztērējusi 24 724 latus, bet Latvijas sociāldemokrātiskā strādnieku partija — 23 397 latus.
Zaļo un zemnieku savienība 8. Saeimas priekšvēlēšanu reklāmai Latvijas radio tērējusi 18 583 latus, savienība “Latvijas ceļš” — 15 553 latus.
Vēlēšanās uzvarējusī Einara Repšes partija Jaunais laiks reklāmai Latvijas radio iztērējusi 12 194 latus, bet Sociāldemokrātu savienība — 9248 latus.
Daļu ieņēmumu izlietos to cilvēku, kuri veidoja vēlēšanu nakts programmas, papildu darba samaksai.