Tuvojoties parlamenta vēlēšanām, politiskās reklāmas apjoms visos medijos līdz septembra vidum pārsniedzis pusmiljonu latu, bet mēnesī kopumā tas varētu sasniegt miljonu.
Tuvojoties parlamenta vēlēšanām, politiskās reklāmas apjoms visos medijos līdz septembra vidum pārsniedzis pusmiljonu latu, bet mēnesī kopumā tas varētu sasniegt miljonu.
Līdz septembra vidum presē visvairāk reklamējusies apvienība “Latvijas ceļš”, kuras reklāmas platība sasniegusi 35 tūkstošus kvadrātcentimetru. Seko Tautas partija — 32 tūkstoši kvadrātcentimetru — un Latvijas Pirmā partija — 26 tūkstoši kvadrātcentimetru.
Savukārt televīzijā politiskās reklāmas līderis līdz mēneša vidum bija Tautas partija — pārraidīta 741 minūte reklāmas. Seko apvienība “Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā” — 305 minūtes un Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija — 304 minūtes.
Līdz šim viens Latvijas iedzīvotājs gan presē, gan televīzijā jau varējis redzēt 135 politiskās reklāmas. Savukārt televīzijā pārraidīto politisko reklāmu kopgarums sasniedzis 33 stundas.
TV NET