Trešdiena, 24. decembris
Ādams, Ieva
weather-icon
+0° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Par ūdens piegādes traucējumiem informēs arī sociālajos tīklos

Ar laikrakstu “Staburags” sazinājās Draudzības krastmalas 4. mājas iedzīvotāja. Skolas piebūves celtniecības darbu dēļ aizkraukliete vairākas reizes palikusi bez ūdens. Sieviete brīnās, kādēļ SIA “Aizkraukles ūdens” neizmanto “Facebook.com” lapu, lai informētu pakalpojuma lietotājus par ūdens piegādes pārtraukumiem vai problēmām, kas rodas ūdensapgādē būvdarbu laikā.

Sieviete stāsta, ka pāris reižu mājai ūdens piegāde bija atslēgta plānoti. Par to iedzīvotājus brīdināja pie kāpņu telpas novietotā informācija. Tikpat reižu ūdens padeve pazuda pēkšņi. Aizkraukliete noskaidroja, ka tas bija līdzās notiekošo remontdarbu dēļ. “Pirmajā reizē tas bija vakarā. Ar bērnu atgriezāmies mājās, gribēju gatavot vakariņas un atklāju, ka nav ūdens. Zvanīju uzņēmuma “Aizkraukles ūdens” avārijas dienestam. Viņi zināja, ka ūdens padeve mājai traucēta, jo celtniekiem gadījies kāds misēklis. Kad ūdens piegādi atjaunos, teikt nemācēja, jo par remontdarbu teritorijā notiekošo atbild strādnieki. Tā kā oficiālā darba diena bija beigusies, nebija apliecinājuma, ka tobrīd kāds tur strādā. Devos uz objektu, sastapu strādniekus, kuri apliecināja, ka drīzumā ūdens piegādi atjaunos. Otrajā reizē ūdens nebija pusdienlaikā. Avārijas dienestam zvanīju arī vienā no plānotajām ūdens padeves atslēgšanas reizēm. Informācijā bija teikts, ka ūdens tiks pieslēgts līdz pulksten 21, taču neilgi pirms 22 ūdens vēl nebija. Saprotu, ka remontdarbu laikā visādi var gadīties, bet, ja “Aizkraukles ūdens” ir tik progresīvs, ka izveidojis “Facebook. com” lapu, tad kādēļ aktuālo informāciju nevarētu ievietot regulāri? Vai katrreiz jāzvana un jātraucē avārijas dienesta darbinieks?” vaicā Draudzības krastmalas 4. mājas iedzīvotāja.
Gudruna Vectirāne, SIA “Aizkraukles ūdens” valdes locekle, atbild par uzņēmuma “Facebook.com” profilu. Viņa skaidro, ka reizēm par avārijas situāciju uzzina tikai tad, kad viss jau salabots. “Tādēļ uzņēmumā ir vairāki darbinieki. Katrs dara savu darbu, svarīgākais — pēc iespējas ātrāk novērst ūdens pārrāvumu vai citu ķibeli. “Facebook.com” lapā informējam par lielajiem darbiem un ūdens piegādes pārrāvumiem, kad tie skar vairāku māju iedzīvotājus.

Turpmāk ņemšu vērā sievietes aicinājumu, pievērsīsim vairāk uzmanības iedzīvotāju informēšanai.” ◆

Staburags.lv bloku ikona Komentāri

Staburags.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.