Sakarā ar autoceļa posma Nereta—Rite pārbūvi satiksmei slēgts tilts pār Dienvidsusēju. Lai šķērsotu upi, automašīnām jābrauc cauri Neretas centram.
Sakarā ar autoceļa posma Nereta—Rite pārbūvi satiksmei slēgts tilts pār Dienvidsusēju. Lai šķērsotu upi, automašīnām jābrauc cauri Neretas centram.
“Staburags” jau rakstīja, ka pagājušajā gadā SIA “CBR 4” no Rīgas sāka autoceļa Nereta—Rite pārbūvi. Lielā darbu apjoma dēļ visu vienā gadā paveikt nevarēja, tāpēc nu ceļa remonts atsākts.
Autoceļam izlabo profilu, atjauno grāvjus un izcērt krūmus. Pēc tam ceļu asfaltēs. Kapitāli remontē arī tiltu pār Dienvidsusēju.
— Pagājušajā gadā tiltam iebetonēja jaunas balsta sienas un pārejas plātnes, — saka darbu vadītājs Armands Zeiļuks. — Šopavasar demontējam gājēju celiņus, tiltam pilnībā nomainīs brauktuvi un labos sijas, kur betons ieplaisājis un sākusies armatūras korozija. Pēc remonta brauktuve būs platāka nekā līdz šim. Tiltu satiksmei varētu atklāt jūnija beigās.
Augstā ūdens līmeņa dēļ izskaloti arī tilta uzbēruma konusi. Ar Neretas HES īpašniekiem panākta vienošanās par ūdens līmeņa pazemināšanu jūlijā, kad upē ir ļoti maz ūdens. Tad varēs remontēt tilta konusus un piemērot tos pašreizējam ūdens līmenim Neretas HES ūdenskrātuvē. Jāremontē arī tilta balsti upes vidū.
Ceļa posma rekonstrukciju paredzēts pabeigt līdz septembrim.