Pilskalnes pamatskolā notika joku pēcpusdiena „Ak, šīs reklāmas!” , kura bija veidota kā televīzijas raidījums „Šoka šovs”.
Pilskalnes pamatskolā notika joku pēcpusdiena „Ak, šīs reklāmas!” , kura bija veidota kā televīzijas raidījums „Šoka šovs”.
Raidījuma pamatā bija izdomāts stāsts par skolotājas un viņas audzēkņa mīlestību. Raidījuma vadītājas lomā iejutās skolotāja Natālija Grīnvalde, savukārt iemīlējušos pāri tēloja skolas direktore Maija Šustiņa un 8. klases audzēknis Artūrs Arājs. Abi raidījuma dalībnieki veikli un asprātīgi atbildēja uz vadītājas āķīgajiem jautājumiem. Jautāta, cik garš mūžs būs abu mīlestībai, Maija Šustiņa atbildēja: tas ilgšot vēl vismaz gadu regulāri katru nedēļu, tieši tik stundu, cik mācību programmā atvēlēts krievu valodai (Maija Šustiņa Pilskalnes pamatskolā ir ne tikai direktore, bet arī krievu valodas skolotāja –– aut.).
Kā jau īstā televīzijas raidījumā, bija arī reklāmas pauzes, kuru laikā skolēni rādīja dažādu reklāmu parodijas. Visvairāk parodiju bija kokakola un „Statoil” izplatītās degvielas markas „Ultima” reklāmām.