Lita Krūmiņa, pļaviņiete — Negatīvi, jo tās šķiet stipri uzbāzīgas un viena otru aizskarošas.
Lita Krūmiņa, pļaviņiete
— Negatīvi, jo tās šķiet stipri uzbāzīgas un viena otru aizskarošas. Patlaban masu saziņas līdzekļos demonstrētās reklāmas cilvēku nespēj noskaņot kādai partijai par labu, bet, gluži pretēji, rada pretsparu. Lai gan reklāmas cenšas ieinteresēt, piesaistīt ar mūziku, mani tās sev par labu nenoskaņo.
Anda Rīteros
— Politiskās reklāmas man sevišķi netraucē, jo saprotu, ka priekšvēlēšanu laikā bez tām neiztikt. Daudz televizoru neskatos, tomēr dažkārt kaitina politiķu reklāmas triki un nereālie solījumi, kurus tāpat neviens nepildīs.
Kristaps Ērglis no Vietalvas
— Tās nav interesantas, jo visas ir vienādas. Noskatos un televizoru neizslēdzu, bet sevišķu uzmanību teiktajam nepievēršu. Domāju, ka nevienu šādā veidā ietekmēt nevar.
Aigars Aizkrauklē
— Šogad reklāmas ir ļoti uzmācīgas un neinteresantas. Politiķiem izsīkusi izdoma, nekā jauna nav. Daudzas reklāmas ir par garu, piemēram, Tautas partijas. Priecājos, ka partijas, cenšoties viena otru pārspēt, rīkos bezmaksas koncertus. Centīšos tos apmeklēt, bet manu politisko pārliecību tas neietekmēs.