“Labdien! Sakiet, lūdzu, kā var sazināties ar Daudzeses pasta nodaļu vai mūsu pastniecīti? Kādreiz katrai nodaļai bija savs tālruņa numurs, tagad tādu vairs nav. Zinu, ka pasts sniedz pakalpojumus mājās, taču nezinu, kā lai sazinos ar pastnieku un šo pakalpojumu piesaku? Nelietoju datoru un internetu, arī līdz pagasta centram aiziet nevaru, dzīvoju patālu,” jautā kāda Daudzeses pagasta iedzīvotāja.
Atbild Gundega Vārpa, “Latvijas pasta” ārējo komunikāciju vadītāja:
— Jaunjelgavas novada Daudzeses pagastā darbojas pilna spektra pasta nodaļa — tā ir Daudzevā, pagastmājā, un atbilstoši pakalpojumu pieprasījumam strādā katru darbdienu no plkst. 8.30 līdz 12. Taču jebkuram reģiona iedzīvotājam ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā, ja ir grūtības apmeklēt pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.
Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences (vēstules, pastmarkas, sīkpakas, bandroles) un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas “Pasta norēķinu sistēmas” (PNS) kontā, komercpreču iegādi u. c. Ar pastnieka starpniecību iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta.
Pastnieka pakalpojumus savā dzīvesvietā jebkuras teritorijas, arī Daudzeses pagasta, iedzīvotāji var pieteikt, zvanot Klientu centram pa tālruni 67008001 vai 27008001.
Sagatavoja
Agita Grīnvalde-Iruka