Gada nogale ir vispiemērotākais laiks, lai atskatītos uz paveikto un paraudzītos nākotnē.
Gada nogale ir vispiemērotākais laiks, lai atskatītos uz paveikto un paraudzītos nākotnē. Par paveikto 2002. gadā stāsta “Lattelekom” Klientu vadības nodaļas direktore Kristīne Avena.
Visa gada garumā regulāri informējām laikraksta lasītājus par “Lattelekom” pakalpojumiem un jaunajiem piedāvājumiem. Vai tas ir devis gaidītos augļus?
Mūsu uzņēmuma galvenā vērtība ir klienti, tādēļ man prieks, ka ik mēnesi varējām uzrunāt lasītājus, saņemt viņu vērtējumu un ieteikumus. Ceru, ka sniegtā informācija palīdzēja mūsu klientiem izvēlēties visizdevīgākos sakaru risinājumus, jo stāstījām par tarifiem, atlaidēm, tālruņa līnijas papildpakalpojumiem, par jaunajiem pakalpojumiem “Mājas DSL” un “Mājas ISDN”, pakalpojumu pieteikšanas iespējām un rēķinu samaksas kārtību, kā arī sniedzām citu noderīgu informāciju.
Katru mēnesi visos Latvijas rajonu laikrakstos rīkojām konkursus, kuros klientiem bija jāatbild uz jautājumiem, kas saistīti ar telekomunikāciju tēmu. Laikraksta lasītāju un mūsu klientu lielā atsaucība rosina mūs organizēt dažādus konkursus arī turpmāk.
Vērienīga šīgada akcija bija arī „Pavasaris nāk ar balvām!”, kurā varēja piedalīties visi “Lattelekom” abonenti un laimēt vērtīgas balvas: datorus, tālruņa aparātus, abonēšanas atlaides u. c. Jūsu atsūtītajās anketās bija patīkami lasīt novēlējumus visiem “Lattelekom” darbiniekiem. Tāpat saņēmām vērtīgus ieteikumus, ko ievērosim, veidojot jaunas akcijas un izstrādājot pakalpojumus.
Šogad pirmo reizi uzņēmumā sākta arī īpaša lojalitātes programma.
Lai pateiktos saviem klientiem, kuri laikus un godprātīgi maksā “Lattelekom” rēķinus un pastāvīgi izmanto mūsu pakalpojumus, sākta lojalitātes programma. Uzticamākajiem klientiem “Lattelekom” dāvāja 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai uz trim mēnešiem. 2002. gadā jau 800 klientu izmanto šo atlaidi! Arī nākamajā gadā esam iecerējuši patīkami pārsteigt klientus ar dažādām atlaidēm, akcijām un īpašiem pasākumiem.
Decembrī veicināšanas balvu — 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai uz trim mēnešiem — saņems Lidija Stikāne no Sprīdīša ielas Aizkrauklē, Margarita Aršauska no Lāčplēša ielas un Aleksejs Šīmanis no “Baltās mājas” Vietalvas pagasta Odzienā.
Arī katram simtajam klientam, kurš piesaka pastāvīgo “Mājas DSL” interneta pieslēgumu, “Lattelekom” šo pakalpojumu ierīko bez maksas. Šoreiz simtā klienta godā ir Evi Kārkliņa no Avotu ielas Alūksnē, Leonards Leikums no Neretas ielas Jelgavā, Signe Lauva no Inčukalna pagasta Rīgas rajonā, Inga Ekuze no Šķēdes ielas Liepājā un Dzintars Kašs no Sarkanmuižas dambja Ventspilī.
Aizvadītajā gadā galvenā uzmanība pievērsta modernizācijas plānu īstenošanai “Lattelekom” ciparu tīklam pieslēdzis lielu daļu tālruņa līniju, un tas klientiem dod daudz plašākas tālruņa papildpakalpojumu un interneta izmantošanas iespējas. Šogad ļoti intensīvi īstenoti modernizācijas projekti lauku rajonos. Gada sākumā ciparu tīklam bija pieslēgtas tālruņa līnijas 74 apdzīvotajās vietās Latvijā, bet līdz gada beigām tās pieslēgs 130 apdzīvotajās vietās. 2002. gadā visintensīvāk modernizācijas darbi noritēja Aizkraukles, Limbažu, Saldus, Jēkabpils, Bauskas, Tukuma, Valmieras, Dobeles un Ogres rajonā. Līdz gada beigām “Lattelekom” ciparizācijas līmenis sasniegs 83%, tomēr gandarījums būtu daudz lielāks, ja mēs varētu teikt, ka ir īstenoti visi 100%.
Šobrīd Aizkraukles rajonā “Lattelekom” veiktā ciparizācija sasniedz 76%, un ciparizācijas pieaugums no 2002. gada 1. janvāra līdz 1. decembrim ir palielinājies par vairāk nekā 60%. Tomēr ir virkne neskaidru jautājumu, kuri kavē modernizācijas projektu īstenošanu, piemēram, nav zināms, kādi būs noteikumi universālā pakalpojuma sniegšanai un kā darbosies universālā pakalpojuma fonds, kādus likumdevēja normatīvos aktus izstrādās telekomunikāciju pakalpojumu regulēšanai u. c.
Modernizācijas plānu īstenošana ir viens no uzņēmuma svarīgākajiem pamatuzdevumiem, tomēr nozīmīgu vietu uzņēmuma darbībā ieņem arī informācijas sabiedrības veidošana Latvijā “Lattelekom” savus resursus iegulda ne tikai augstvērtīgu pakalpojumu nodrošināšanā. Uzņēmums piedalās arī informācijas sabiedrības veidošanā, būvējot telekomunikāciju un datu pārraides tīklus, ierīkojot tālruņa līnijas, taksofonus, interneta pieslēgumus, interneta kioskus, rīkojot interneta svētkus un aktīvi līdzdarbojoties e—projektu realizēšanā.
Īstenojot informācijas sabiedrības projektus, daudzās Latvijas pilsētās un rajonos izveidots vienots datu pārraides tīkls starp izglītības un pašvaldības iestādēm. Tas nodrošina iespēju iestādēm elektroniskā veidā apmainīties ar informāciju, lietot kvalitatīvu ātrgaitas internetu, kā arī izmantot mūsdienīgu informācijas tehnoloģiju mācību un darba procesā. Arī iedzīvotāji var sazināties ar pašvaldību darbiniekiem elektroniskā veidā, uzzināt pašvaldību pieņemtos lēmumus un izteikt savu viedokli.
Uzņēmums “Lattelekom” dažādās Latvijas pilsētās rīko interneta svētkus, kuru laikā interesenti var gūt informāciju par to, kā izmantot internetu darbā, mācībās un sadzīvē.
“Lattelekom” atbalsta arī dažādas sabiedriskās organizācijas un projektus
Uzņēmums aktīvi atbalsta vairākus projektus, minēšu tikai dažus. Sadarbībā ar krīzes centru “Skalbes” un Valsts bērna tiesību aizsardzības centru izveidots uzticības tālrunis bērniem. Bērni un pusaudži, kuri nonākuši krīzes situācijā, piezvanot bez maksas pa tālruni 800 9000, var saņemt nepieciešamo palīdzību. Latvijas skolās un internātskolās ir ierīkots 120 brīvas piekļuves tālruņa aparātu, no kuriem iespējams piezvanīt uz citiem bezmaksas tālruņiem, kā arī izmantot pakalpojumu “Maksā zvana saņēmējs”. Speciāls brīvas piekļuves tālrunis ir ierīkots arī Centrālajā stacijā Rīgā.
Vairākus gadus turpinās “Lattelekom” sadarbība ar Raudas un Medumu speciālo internātskolu, Iršu bērnunamu—patversmi “Dzeguzīte” un Bebru internātskolu. Tagad šo skolu audzēkņus sauc par “Lattelekom” krustbērniem. Uzņēmums ziedojis naudu šo skolu labiekārtošanai un, protams, arī Ziemassvētkos dosies ciemos pie viņiem.
Atbalstīts arī projekts “THINK”, kura mērķis ir palīdzēt pilnvērtīgi strādāt un savā ikdienas darbā izmantot jaunāko informācijas un komunikāciju tehnoloģiju cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Visi aizkrauklieši būs arī pamanījuši 118 rīkotās ielu basketbola spēles, kuru posmi notiek daudzās Latvijas pilsētās, un katrā posmā piedalās apmēram 200 komandu un 3000 skatītāju.
Pēdējā laikā arvien biežāk izskan jautājums: kas notiks pēc 1. janvāra jeb “Lattelekom” monopolstāvokļa beigām?
Varam droši apgalvot, ka pēc 1. janvāra tarifi nemainīsies, tomēr pakāpeniski tos līdzsvaros. Uzņēmums ir pārliecināts par savu spēju efektīvi strādāt konkurences apstākļos, īstenot izvirzītos mērķus un piedāvāt vēl plašākas pakalpojumu izvēles iespējas saviem klientiem. “Lattelekom” sekmīga darbība nodrošinās kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un iespēju piedāvāt klientiem ērtu, vienkāršu un izdevīgu telekomunikāciju sakaru lietošanu.
Uzņēmuma “Lattelekom” vārdā vēlos pateikties visiem mūsu klientiem un partneriem par sadarbību un dāvāto uzticību!
Lai jūsu mājās ienāk Ziemassvētku smarža un Jaunais gads nes veiksmi un panākumus!
Jūsu “Lattelekom”