Jaunākais un dārgākais motocikls, ko aizkrauklieši un skrīverieši varēja aplūkot rokeru saietā, bija HONDA Goldwing.
Jaunākais un dārgākais motocikls, ko aizkrauklieši un skrīverieši varēja aplūkot rokeru saietā, bija HONDA Goldwing. Tas atzīts par 2003. gada labāko modeli pasaulē.
Olga no Jelgavas šo motociklu stūrē jau ceturto sezonu. Iepriekš brauca ar YAMAHA Rojalstar, bet šogad kopā ar vīru iegādājusies hondu. Motociklam ir glīts dizains, 1800 kubikcentimetru dzinējs, 120 zirgspēku. “Traucāmies ar 240 kilometru stundā lielu ātrumu, var pabraukt vēl ātrāk, bet vai vajag?” stāstot par jaunieguvumu, min Olga.
“Šī honda ir “grandturismo” klases motocikls un domāta tālākiem braucieniem. Abi ar vīru šogad bijām Zviedrijā un Somijā, bez problēmām dienā var nobraukt 600—800 kilometru. Braucot varam klausīties mūziku, motociklam ir klimata un kruīza kontrole, visu kontrolē kompjūters. Šī honda, tāpat kā visi amerikāņu ražojumi, ir radīta cilvēku ērtībai,” saka Olga.
Sieviete, kurai vairs nav divdesmit, atzīst, ka nav nekā skaistāka par braucienu ar motociklu: “Iedomājieties, pavasarī zied ceriņi, putni čivina, un jūs traucaties ar moci pretī brīvībai. Tā ir pilnīgi cita vide un citas izjūtas, nekā braucot ar automašīnu. Ilgus gadus esmu strādājusi vadošos amatos, darbs rada stresu, un braukšana ar motociklu ir vislabākā relaksācija.”
Goldvingu Latvijā ir maz, uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt. Motociklistu vidū tie ir tikpat ekskluzīvi kā autobraucējiem porši vai sābi. Vienreiz ar to izbraucot, tev iepatīkas šis tehnikas brīnums un vairs nespēj no tā atteikties. Olga atzīst, ka goldvingi ir ļoti iemēroti cilvēkiem, kuri vecāki par 40 gadiem.
Pasaulē ekskluzīvu mašīnu īpašniekiem ir pašiem savi klubi. Olga stāsta, ka arī viņi gribētu Latvijā dibināt savu goldvingu stūrētāju klubu, taču tas būs iespējams tad, kad pieaugs cilvēku labklājība un Latvijā šo motociklu būs vairāk. Lietuvieši, kuriem ir šādi motocikli, tiekas ar goldvingistu kluba biedriem Ukrainā, bet Olga draudzējas ar zviedriem.