Piektdiena, 26. decembris
Dainuvīte, Gija, Megija
weather-icon
+2° C, vējš 0.45 m/s, R-ZR vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Hallo! Hallo!

Vai nesekmīgie skolēni jāatstāj otru gadu?

— Vai nesekmīgie skolēni jāatstāj otru gadu?
Sarmīte Mierture Pļaviņās:
— Nevajadzētu atstāt, jo tas neko nepalīdz. Drīzāk grauj bērna pašapziņu un vēl vairāk mazina vēlēšanos mācīties. Nesekmīgajiem drīzāk vajadzētu organizēt mācības vasarā, lai atgūst iekavēto.
Antra, aizkraukliete:
— Labāk lai paliek otru gadu, nekā cauri visām klasēm skolotāji “aiz matiem” izvelk. Tas ir viens no veidiem, kā bērniem un vecākiem likt saprast, ka skolā jāmācās, nevis tikai sols jādeldē. Līdz šim, izdodot apliecību par pamatizglītību arī nesekmīgajiem, skolas tikai palielināja arodskolu audzēkņu skaitu, jo ar tādām sekmēm vidusskolā neuzņem.
Ginta no Bebriem:
— Droši vien, jo pamatskolu beidzēju zināšanu līmenis ir zems. Pēc pieredzes zinu, ka viens otrs 9. klases audzēknis pat savu uzvārdu bez kļūdām nemāk uzrakstīt. Atstāt otru gadu gan nav vienīgais līdzeklis, ar kuru piespiest mācīties, bet diezgan labi iedarbojas, lai pabaidītu.
Marta Zariņa Kurmenē:
— Nevar būt tā, ka skolu beidz ar divniekiem. Ko darīs tālāk? Citā skolā neuzņems, darbā arī diez vai kāds pieņems, būs jāstaigā neēdušam. Labi būtu, ja skolēni to saprastu jau skolas solā. Viens no līdzekļiem ir atstāt otru gadu. Manuprāt, bērni gan par to patlaban sevišķi neuztraucas, tieši priecājas, ka nav jāmācās.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri

Staburags.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.