Kad pirms dažiem gadu desmitiem rekonstruēja Rīgas—Daugavpils šoseju, satiksme pa to bija daudzreiz mazāka.
Kad pirms dažiem gadu desmitiem rekonstruēja Rīgas—Daugavpils šoseju, satiksme pa to bija daudzreiz mazāka. 80. kilometrā Skrīveros, pie Zemkopības institūta veikala, gar augstā uzbēruma malu bija betona aizsargstabiņi. Pirms vairākiem gadiem ceļu darbinieki tos novāca. Nekādas aizsargbarjeras līdz šim nav ierīkotas.
Šosejas krustojumā ar Purapuķes ielu bieži rodas satiksmes sastrēgumi. Gan pieaugušie, gan skolēni tumsā, miglā un lietū spiesti iet pa šosejas braucamo daļu, sevišķi, kad apmales klātas ar sālīta sniega putru, pa kuru var brist tikai gumijas zābakos. Iela ir līkumaina un nepārredzama. Nav nekādu ātruma ierobežojumu, un arī ceļu policijas darbinieki nav redzēti. Ne mazums transportlīdzekļu te nobraukuši no uzbēruma, daudzi cilvēki gājuši bojā.
Varam tikai apskaust Ķeguma un Lielvārdes iedzīvotājus. Tur izveidoti gājējiem droši trotuāri.
Šosejas un Purapuķes ielas krustojumā derētu arī gājēju pāreja, taču tā ir 300 metru attālumā.
Skrīveru centrā apgaismotas pat mazās ieliņas, kurās ir maza satiksme, bet te, kur intensīva satiksmes plūsma, gājējiem jāpārvietojas tumsā.
V. O.
(autors redakcijai zināms)