Straujā atkušņa un lietaino dienu dēļ ievērojami samazinājusies autoceļu izturība. Daudzi 1. un 2. šķiras ceļi ir gandrīz nelietojami, jo tos pašlaik grūti izbraukt.
Straujā atkušņa un lietaino dienu dēļ ievērojami samazinājusies autoceļu izturība. Daudzi 1. un 2. šķiras ceļi ir gandrīz nelietojami, jo tos pašlaik grūti izbraukt.
Vēršos pie visiem Aizkraukles rajona iedzīvotājiem, lai jūs pierakstītu to smago kravu vilcēju numurus, kuri, neievērojot aizlieguma zīmes, šķīdonī brauc pa slēgtajiem ceļiem, un ziņotu mums, ceļu darbiniekiem (tālr. 5128219), ceļu policijai vai pašvaldībai.
Vēlos, lai ikviens mūsu rajona iedzīvotājs un uzņēmējs saprastu, ka, šķīdonī braucot ar smagajām kravām automašīnām, ceļu segumam nodara neatgriezenisku ļaunumu.
Mūsu rajonā pēdējos desmit gados nav remontēts neviens grants ceļa kilometrs. Tā kā grants ceļu normatīvais starpremontu termiņš ir četri gadi, tiem visiem nepieciešams atjaunot segumu. Ar pašreizējo finansējumu nav iespējams pat normāli ceļu uzturēt, par remontiem nemaz nerunājot.
Nav jau arī ceļu kopēji bez grēka, bet viņi cenšas iespēju robežās nodrošināt caurbraucamību pa visiem ceļiem.
Gadu no gada pa dažiem ceļiem ierobežojam transporta kustību, bet pārkāpēju netrūkst. Viņi ir vai nu nelieši vai muļķi. Abi ceļiem vienlīdz bīstami. Nelietim vienalga, kas notiek ar ceļu, kuru viņš izdangā un pamet. Muļķim nav jēgas par to, kas ir ceļš, ko nozīmē to uzkopt, remontēt un būvēt. To visvairāk var attiecināt uz tiem, kuri apzināti bojā autoceļu Aizkraukle—Jēkabpils (Sece, Staburags). Tikai nedaudz varu iepriecināt šo pagastu iedzīvotājus, jo 2004. gadā izstrādās ceļa rekonstrukcijas projektu posmam no Aizkraukles līdz Secei.
Atvainojamies par braucējiem sagādātajām neērtībām. Pateicamies visiem par situācijas izpratni.