Aizkraukles elektrisko tīklu iecirkņa avārijas brigāde saņēmusi jaunu automašīnu — 2001. gada nogalē ražotu “Ford Ranger”.
Aizkraukles elektrisko tīklu iecirkņa avārijas brigāde saņēmusi jaunu automašīnu — 2001. gada nogalē ražotu “Ford Ranger”. Firmas “Auto formula” speciālisti un elektrisko tīklu meistari to pielāgojuši avārijas brigādes vajadzībām.
Stāsta Aizkraukles elektrisko tīklu iecirkņa meistars Ansis Grūbe:
— Līdz šim avārijas brigāde brauca ar pilnpiedziņas automašīnu “VW Taro”, taču šis auto savu laiku jau nokalpojis, tāpēc saņēmām jaunu automašīnu. Lai to varētu izmantot, firmā “Auto formula” sadarbībā ar vietējiem meistariem braucamo nedaudz pārbūvēja — rievoto grīdu kravas nodalījumā aizstāja ar līdzenu klājumu, izbūvēja plauktus, kur novietot dažādas palīgierīces un materiālus bojājumu novēršanai. Izmainīta jumta bagāžnieka konstrukcija, lai līdzi varētu vadāt arī kāpnes.
Automašīnai ir 2,6 litru dīzeļdzinējs, un 100 kilometriem tā patērē 12 litru degvielas.
Jaunās pilnpiedziņas automašīnas caurgājība nav sliktāka kā iepriekšējai automašīnai, taču tā pilnībā nav piemērota bezceļa apstākļiem. Piemēram, pārāk zemu novietota jaudas sadales kārba.
Ansis Grūbe uzskata, ka avārijas brigādei vajadzīga daudz augstākas caurgājības apvidus automašīna.
— Šis ir auto, ar kuru ikdienā brauc amerikāņu fermeri, — saka Grūbes kungs.