“Swedbank” Aizkraukles filiāle no šī gada 30. marta klientiem būs atvērta tikai trīs dienas nedēļā, un turpmāk tajā neveiks skaidras naudas norēķinus.
“Swedbank” klienti savā internetbankā saņēmuši informatīvu paziņojumu par to, ka no 30. marta klientus tajā apkalpos tikai trīs dienas nedēļā — pirmdienās, otrdienās un piektdienās. Trešdienās un ceturtdienās filiālē klientu apkalpošana nenotiks — šajās dienās bankas speciālisti veiks citus pienākumus, kas līdz šim lielākoties tika koncentrēti Rīgā. Vienlaikus ar darba laika izmaiņām Aizkraukles filiāle kļūs par bezskaidras naudas filiāli — arvien sarūkošā pieprasījuma dēļ šie pakalpojumi turpmāk būs iespējami atsevišķās “Swedbank” filiālēs, no kurām Aizkrauklei tuvākā ir Jēkabpilī. Darījumus ar skaidru naudu bankas pārstāvji iesaka veikt bankomātos.
“Aizkraukles filiāle pāries darbā uz trīs dienu klientu apkalpošanu, bet tas nenozīmē, ka filiālē samazināsies darbinieku skaits vai ka filiāle mazāk apkalpos klientus. Protams, tas, ka samazinās klientu, kuri fiziski izvēlas apmeklēt filiāles, plūsma, nav nekāds jaunums. Mainās cilvēku paradumi, tāpat kā mainās bankas sniegto pakalpojumu pieejamība. Lai atvieglotu saviem klientiem bankas pakalpojumu lietošanu, banka mērķtiecīgi ir attīstījusi digitālos rīkus, kas ļauj klientiem nemaz uz filiāli nedoties, piemēram, jaunu maksājumu karti var saņemt pa pastu un aktivizēt internetbankā, Smart-ID atjaunošana viedierīcē arī ir iespējama nu jau attālināti, mobilā lietotne ļauj lietot bankas pakalpojumus jebkurā laikā. Ņemot vērā Aizkraukles klientu paradumus, ir nolemts nodrošināt pilnvērtīgu klientu apkalpošanu trijās no piecām darba dienām, kamēr pārējās divās dienās kolēģi Aizkrauklē nodarbosies ar citu bankas pakalpojumu nodrošināšanu, pārdalot atsevišķus uzdevumus prom no Rīgas. “Swedbank” aktīvi strādā pie mobilitātes nodrošināšanas, decentralizējot darba uzdevumus un pārceļot tos arī prom no galvaspilsētas,” informē Jānis Krops, “Swedbank” mediju attiecību vadītājs. ◆