Redakcijā vērsās kāda lasītāja, kura dalījās pārdomās par apkalpošanu Aizkraukles klientu apkalpošanas centrā: “Aizvadītā gada pēdējās dienās atbraucu no laukiem — Neretas novada, lai nokārtotu dokumentus Aizkraukles klientu apkalpošanas centrā. Strādāja tikai viena darbiniece, un rindā iznāca gaidīt vairāk nekā pusotru stundu. Manu dokumentu kārtošana aizņēma labi ja trīs minūtes, tāpēc liekas absurda šī situācija. Kārtējo reizi radīts ir kaut kas “ātrākai un ērtākai” klientu apkalpošanai, taču realitātē cilvēkam jāapbruņojas ar pacietību un jāizšķiež savs laiks. Manuprāt, tikai iespēja dokumentus kārtot elektroniski var sniegt visātrāko un ērtāko apkalpošanu cilvēkam ērtā laikā.”
Uzklausīja
Evita Apiņa