Aizkraukles novada dome apstiprināja Aizkraukles novada pašvaldības administrācijas amatu sarakstu un maksimālās algas lielumu atbilstoši valstī noteiktajai klasifikācijai un mēnešalgu grupām. Pašvaldības administrācijā būs kanceleja un 10 nodaļas.
Pašvaldības administrāciju veidos izpilddirektora vietnieks, kanceleja, Attīstības nodaļa, Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nodaļa, Juridiskā nodaļa, Īpašumu nodaļa, Personāla nodaļa, Sabiedrisko attiecību nodaļa, Saimnieciskā nodaļa, Tūrisma nodaļa, Dzimtsarakstu nodaļa, Finanšu un grāmatvedības nodaļa un Uzņēmējdarbības atbalsta centrs.
Nodaļu vadītāji ir jau apstiprināti amatā, izņemot Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nodaļu — šīs nodaļas pretendenti vadītāja amatam vēl tiks izvērtēti.
Uzņēmējdarbības atbalsta centram vadītāja nebūs — tajā darbosies divi uzņēmējdarbības speciālisti, kuru tiešais vadītājs būs Aizkraukles novada pašvaldības administrācijas vadītājs, izpilddirektora vietnieks Kaspars Sniedzītis. Viņam pakļauts būs arī Aizkraukles pilsētas un pagasta pārvaldnieks un Aizkraukles pagasta pakalpojumu centrs.
Vai administrācijas štatu un plānotā atalgojuma lielums ir līdzīgs tam apjomam, kāds bija visos sešos novados kopā vai arī ir mazāks vai lielāks? Kaspars Sniedzītis stāsta, ka pašlaik tas ir grūti pasakāms, jo bieži vien novados speciālisti papildus savam darbam uzņēmās arī citus pienākumus, lai būtu pilna slodze. Piemēram, dažā novadā dzimtsarakstu nodaļas vadītāja pildīja arī pašvaldības datu aizsardzības speciālista pienākumus, lietvedis — dzimtsarakstu nodaļas vadītāja darbu, citviet lietvedis veica arī personāla speciālista uzdevumus. Apvienojot novadus, izveidotas vairākas nodaļas, un darbinieki veiks pienākumus, amatus neapvienojot. Pašlaik norisinās intensīvs darbs nākamā gada budžeta izstrādē, un vērtējums par algu fonda apjomu varētu būt zināms janvārī, kad pašvaldībā strādājošie sāks darbu pēc jaunā modeļa.
Pašvaldības mājaslapā, sadaļā “Jaunais novads”, “Domes sēdes 2021”, “2021. gada 29. oktobra domes ārkārtas sēde”, ikviens var apskatīt sarakstu ar amatu klasifikāciju un maksimālās algas lielumu, tomēr retais tādu saņemšot, lielākoties tā būs 80 — 90% no maksimālās algas apjoma. Līdz novembra beigām būs zināms visu darbinieku algas lielums, kas atkarīgs no viņu kompetences un pienākumu apjoma. Pēc izvērtēšanas darba līgumi tiks pārslēgti, nosakot veicamo pienākumu apjomu.
Kaspars Sniedzītis teic, ka pēc algu apstiprināšanas atalgojuma lielums mājaslapā netiks publicēts — kādreiz tā bija obligāta prasība, taču tagad, ievērojot Satversmes tiesas spriedumu, tas nav nepieciešams. Plānots, ka turpmāk paš-valdība reizi gadā izvērtēs darbiniekus un tas varētu ietekmēt atalgojumu, taču šobrīd konkrēti nosacījumi nav izstrādāti. To izstrādi veiks Personāla nodaļa.
Apstiprinātie vadītāji no 1. janvāra un viņiem pakļauto darbinieku amati
Kancelejas vadītāja — Ingrīda Krēsliņa, Aizkraukles novada pašvaldības kancelejas pārzine.
Īpašumu nodaļas vadītāja — Gunta Baiba, Aizkraukles novada pašvaldības nekustamā īpašuma speciāliste dzīvokļu jautājumos.
Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja — Olita Sticere, Aizkraukles dzimtsarakstu nodaļas vadītāja. Viņas pakļautībā būs vadītāja vietnieki (3,9 slodzes).
Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja — Ilze Samsone, Aizkraukles novada pašvaldības galvenā ekonomiste. Nodaļā strādās galvenais grāmatvedis, vecākais ekonomists, galvenais nodokļu administrators, divi galvenā grāmatveža vietnieki, trīs ekonomisti, četri algu grāmatveži, pieci nodokļu administratori, seši vecākie grāmatveži, grāmatveži (12,5 slodzes) un uzskaitveži (7,5 slodzes).
Tūrisma nodaļas vadītāja — Anita Šmite, Kokneses apvienības pārvaldes Tūrisma un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja.Viņas pakļautībā būs viens nodaļas vadītāja vietnieks, divi tūrisma informācijas konsultanti, divi klientu apkalpošanas speciālisti, tūrisma organizatori (4,5 slodzes).
Attīstības nodaļas vadītāja — Ilona Kāgane, Aizkraukles novada pašvaldības teritorijas un attīstības plānotāja. Viņai būs pakļauti 13 darbinieki — nodaļas vadītāja vietnieks, lielo investīciju piesaistes speciālists, vecākais projektu vadītājs, teritorijas plānotājs/ĢIS speciālists, septiņi projektu vadītāji un divi projektu koordinatori.
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs — Arvis Upīts, Aizkraukles novada pašvaldības vecākais sabiedrisko attiecību speciālists.Viņa pakļautībā strādās seši sabiedrisko attiecību speciālisti.
Juridiskās nodaļas vadītāja — Gita Židova, Aizkraukles novada pašvaldības juriste. Nodaļā viņas vadībā strādās četri juristi un trīs iepirkuma speciālisti.
Personāla nodaļas vadītāja — Ieva Šalme, Aizkraukles novada pašvaldības personāla speciāliste. Viņai būs pakļauti četri speciālisti.Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nodaļa. Pieteikšanās vadītāja amatam noslēgusies.
Saimnieciskā nodaļa. Tā būs pakļauta Aizkraukles pilsētas un pagasta pārvaldniekam.
Aizkraukles pagasta pakalpojumu centrs. Tas būs pakļauts izpilddirektora vietniekam.