Laikrakstā “Staburags” vērsās kāda kundze, kura nesen piedzīvoja vilšanos, mainot veco “Lattelecom” pulti pret jaunu. Kundze bija informēta, ka tas būs bezmaksas pakalpojums, taču tā vietā sievietei nācās šķirties no gandrīz pārdesmit eiro.
Sieviete (vārds, uzvārds zināms — red.) stāsta, ka dekodera pults bija lietota un sociālajos tīklos uzietā informācija par bezmaksas apmaiņu šķita vilinoša. “Atradu vairāku cilvēku apliecinājumus, ka vecā “Lattelecom” dekodera pults nomainīta pret jaunu. Arī citu cilvēku komentāri apgalvoja to pašu. Speciāli mēroju ceļu uz “Lattelecom” veikalu Ogrē, kur uzņēmuma darbiniece aukstasinīgi nosauca cenu, kāda man jāmaksā par jauno pulti. Biju pārsteigta, taču darbiniece palika pie sava. Es samaksāju un tiku pie jaunās pults. Tagad nesaprotu, vai tiku apkrāpta? Kāpēc vieniem nebija jāmaksā, bet man ir?” vaicā kundze.
Sazinoties ar Lāsmu Trofimovu, “Lattelecom” vecāko sabiedrisko attiecību projektu vadītāju, noskaidrojām, ka akcija — bez maksas apmainīt veco “Lattelecom” pulti pret jaunu — bija spēkā konkrētu laika periodu. Šis pakalpojums tika nodrošināts “Helio” interaktīvās televīzijas ieviešanas laikā. No augusta līdz pat decembra beigām pultis varēja samainīt bez maksas, tagad un turpmāk tas būs maksas pakalpojums.
Kundze kā pierādījumu rādīja informāciju, uz kuru balstīja savus pieņēmumus. Vērīgāk tos apskatot, secinājām, ka ieraksti veikti pērnā gada oktobrī. Tajā mirklī tie bija patiesi, beidzoties akcijai, ieraksts turpināja “dzīvot” un mulsināt “Lattelecom” klientus. Kā izrādās, līdzīgi pārpratumi gadījušies vairākiem “Lattelecom” klientiem. ◆