Kāda aizkraukliete vietnē “Facebook” bija publicējusi dusmīgu ierakstu par to, ka “Liepājas autobusu parka” šoferi, kuri ved pasažierus no Aizkraukles autobusu stacijas uz dzelzceļa staciju, vairs nebraucot cauri pilsētai. “Liepājas autobusu parka” dispečere teic, ka tas esot bijis tikai vienā reisā šofera nezināšanas dēļ.
“Kārtējais autobusu satiksmes STULBUMS. Izrādās, LAP vai (ATD?) ir izlēmusi — nevaicājot nevienam, neinformējot, ka Aizkraukles iedzīvotājiem, lai dotos uz staciju, jādodas uz autoostu un vairs netiek paredzētas pieturas pilsētā. Tas, ka vēl braucam ierastajā maršrutā, sagaidot busu ierastajās pieturās, ir tikai šoferu privāta iniciatīva. Vai vienīgā iespēja panākt loģiku ir katram rakstīt Autotransporta direkcijai? Vai/kā vākt parakstus?” raksta aizkraukliete.
“Staburags” pārliecinājās, ka ne autobusu stacijas ēkā, ne pieturā nav nekādas norādes par tādiem jauninājumiem.
“Liepājas autobusu parka” vecākā transporta dispečere Edīte Sarceviča skaidro, ka svētdien, 4. septembrī, pasažierus pārvadājis jauns šoferis no Rīgas. Lai gan viņam esot parādīts, kur ved maršruts cauri pilsētai un viņš esot izbraucis līdzi kādam šoferim, taču pēkšņi esot aizmirsis, ka uz dzelzceļa staciju jābrauc pa garāko maršrutu cauri pilsētai, nevis pa taisnāko ceļu. Šoferis kā aizmāršības iemeslu esot nosaucis saņemto trešo poti pret kovidu.
“Tas bija svētdien tikai vienā reisā. Pēc tam šoferim tika atgādināts, ka jābrauc cauri pilsētai, un viņš turpmāk to ievēroja,” stāsta dispečere. Īstenībā pilsētas pieturas neesot iekļautas Autotransporta direkcijas sarakstā, bet tās tikšot iekļautas un tikšot izveidots autobusu kustības saraksts ar visiem pieturvietu nosaukumiem, līdz ar to arī šoferiem būšot nepārprotami skaidrs, kurās pieturās ir jāpiestāj un jāuzņem pasažieri.
Reklāma