Tālrunis vasarā. Godātie “Lattelekom” klienti! Priecīgas un saulainas brīvdienas jums, jūsu draugiem un radiem! Klāt aktīvas atpūtas laiks — vasara!
Tālrunis vasarā
Godātie “Lattelekom” klienti!
Priecīgas un saulainas brīvdienas jums, jūsu draugiem un radiem!
Klāt aktīvas atpūtas laiks — vasara! Kā jau ierasts, šajā gadalaikā mēs biežāk atstājam savus mājokļus, lai dotos uz vasarnīcām un citām atpūtas vietām. Ko darīt ar savu tālruni prombūtnes laikā?
Pirmkārt, tas atkarīgs no prombūtnes ilguma. Ja plānojat pavadīt ārpus savas dzīvesvietas ilgāku laiku un nevēlaties, lai jūsu tālruņa līniju šajā laikā izmantotu, “Lattelekom” piedāvā atslēgt tālruņa līniju uz noteiktu laiku pēc jūsu izvēles. Vienīgais maksājums par šo laika posmu būs abonēšanas maksa. Šajā gadījumā par līnijas abonēšanu vēlams samaksāt avansā. Ja par “Lattelekom” pakalpojumiem norēķināties ar bankas automātu starpniecību, varat samaksāt avansu papildus rēķinā norādītajai summai. Atcerieties, ka pirms došanās atvaļinājumā svarīgi samaksāt visus rēķinus!
Ja jums ērtāk samaksāt avansu par telekomunikāciju pakalpojumiem tuvākajā Latvijas pasta nodaļā, pirms tam nepieciešams piezvanīt Klientu apkalpošanas dienestam pa bezmaksas tālruni 8008040 un pasūtīt maksājuma dokumentu par izvēlēto summu. Šo dokumentu nosūtīs klientam pa pastu. Pamatojoties uz saņemto maksājuma dokumentu, klients var samaksāt avansu gan banku filiālēs, gan citās norēķinu vietās.
Ja lielāko vasaras daļu plānojat pavadīt ārpus mājas un dzīvesvietā esošo tālruņa līniju izmantosit reti, izdevīgi abonēt tarifu plānu “Izvēle nr. 1”. Izmantojot tarifu plānu, abonēšanas maksa samazināta par 1,77 latiem, bet maksa par katru sarunas minūti palielināta par 0,0354 santīmiem. Sarunas, zvanot neatliekamās palīdzības dienestiem (01, 02, 03, 04), kā arī tālruņa numuriem, kas sākas ar 800, ir bez maksas. Savukārt, atgriežoties no vasarnīcas mājās, šo tarifu plānu varat abonēt vasarnīcas tālruņa līnijai.
Iesakām izvēlēties arī kādu no tālruņa papildpakalpojumiem. Ja vēlaties, lai jums var piezvanīt, kad neesat mājās, iesakām izmantot pakalpojumu “Pāradresācija”. Tas ļauj pāradresēt ienākošos zvanus uz citu tālruņa numuru. Ja dosities uz kādu attālāku Latvijas novadu vai ārvalstīm, vispiemērotākais risinājums ir pakalpojums “Balss pasts”. Lai izmantotu šo pakalpojumu, nav nepieciešams speciāls tālruņa aparāts ar automātisko atbildētāju. Turklāt jūs varēsit noklausīties pastkastītē atstātos ziņojumus gan no sava, gan cita abonenta ciparu tīkla tālruņa, taksofona vai mobilā tālruņa. Pastkastītes pieslēgšana un abonēšana ir bez maksas.
Iespējams, ka savas prombūtnes laikā uzticēsit pieskatīt savus mājās atstātos četrkājainos draugus kaimiņam vai draugam. Ja nevēlaties, lai šajā laikā izmantotu jūsu tālruni, piemēram, zvaniem uz ārvalstīm vai izklaides tālruņa (909. sērijas) numuriem, iesakām izmantot maksas pakalpojumu “Parole”, tad piezvanīt varēs tikai neatliekamās palīdzības dienestiem (01, 02, 03, 04).
Pašreiz piedāvāts jauns pakalpojums “Numura noteicējs”. To jau lieto abonenti Rīgā, Jelgavā, Daugavpilī, Limbažos, pavisam drīz to varēs izmantot arī Liepājā un Saldū. Drīzumā plānojam piedāvāt šo pakalpojumu vēl plašākam abonentu lokam.
Pilnīgu informāciju par tālruņa papildpakalpojumiem un to izmantošanu varat iegūt, piezvanot Klientu apkalpošanas dienestam pa bezmaksas tālruni 8008040.
Izlozē atlaides tālruņa līnijas abonēšanas maksai
Pateicamies mūsu godprātīgākajiem klientiem par veiksmīgu sadarbību! Šoreiz veicināšanas balvu — 100% atlaidi tālruņa līnijas abonēšanas maksai 3 mēnešiem — saņems trīs Aizkraukles rajona iedzīvotāji: Arnis Rieksts Dzelzceļnieku ielā Skrīveros, Raisa Teļica Jaunceltnes ielā Aizkrauklē, Imants Dreimanis Sprīdīša ielā Aizkrauklē.
Beigusies aptaujas akcija “Pavasaris nāk ar balvām”
Beigusies vērienīga akcija “Pavasaris nāk ar balvām”. Atsaucība bija ļoti liela, tāpēc domājam, ka šādas akcijas jārīko biežāk. Šī ir lieliska iespēja, kā uzzināt mūsu klientu viedokli gan par pakalpojumiem un apkalpošanas kvalitāti, gan par citiem jautājumiem. Jūsu ieteikumus un ierosinājumus izmantosim savā turpmākajā darbā. Pateicamies arī visiem tiem abonentiem, kas novēl mūsu uzņēmumam veiksmi un izturību arī turpmāk!
Esam saņēmuši vairāk nekā
70 000 aptaujas lapu. 12,7% aptaujas dalībnieku izpildīja mūsu anketu internetā, un tas liecina, ka to abonentu skaits, kam ir internets, arvien paplašinās, un mūsdienīga tehnoloģija vairs nav greznība, bet ikdienas sastāvdaļa. Rīgas reģiona respondenti ir 38% no visiem aptaujas dalībniekiem, bet visaktīvāk aptaujā piedalījās Vidzemes novada iedzīvotāji — vairāk par 13 tūkstošiem respondentu. Īpaši atsaucīgi bija Liepājas pilsētas un rajona iedzīvotāji, kuri atsūtījuši apmēram 4,4 tūkstošus anketu. No Aizkraukles rajona atsūtītas 1527 aptaujas lapas.
Aptaujas dati liecina, ka visaktīvākie aptaujas dalībnieki bija mūsu klienti vecumā no 40 līdz 45 gadiem (trešā daļa no visiem respondentiem). Vislielākā interese ir par sarunu tarifiem, dažādiem tarifu plāniem un par tālruņa līnijas papildpakalpojumiem. 28% aptaujāto vēlas iegūt plašāku informāciju par internetu.
Priecē, ka 70% respondentu vērtējuši tālruņa sakaru kvalitāti kā labu vai ļoti labu un tikai 2,5% — kā sliktu vai ļoti sliktu.
Zvani un laimē!
Cik rakstu rubrikā “Ziņas no “Lattelekom”” publicēts laikrakstā “Staburags”?
Atbilžu varianti: 2, 4, 7.
Zvaniet un atbildiet uz jautājumu! Katrs divdesmitais pareizās atbildes zinātājs saņems pārsteiguma balvu.
Jūsu atbildes gaidīsim no 4. līdz 7. jūnijam pa tālruni 7051700 laikā no pulksten 14 līdz 16.
Būsim priecīgi uzklausīt jūsu viedokli arī par mūsu rakstu sēriju.
Uz tikšanos nākamajā mēnesī!
Jūsu “Lattelekom”