Savās pārdomās par e-veselību dalījās pļaviņietis Jāņa kungs.
— Jau vairākus gadus esmu regulārs Pļaviņu aptiekas klients, un par tās darbiniecēm varu teikt tikai labāko — laipnas, zinošas, taču nesaprotu visus tos jauninājumus aptieku sistēmā. Saka jau, ka viss tiek darīts, lai klientam būtu ērtāk, bet, manuprāt, ir taisni otrādi. Vienīgais labums, ka nav katrreiz jāiet pie ārsta, lai izraksta zāles. Piezvanu un varu doties uz aptieku. Piektdien pat — todien ārā bija nepatīkams, auksts — gāju pēc zālēm. Nostāvēju rindā, jo aptiekā laiž tikai pa vienam, man pateica, ka nevar palīdzēt, jo “uzkārusies” sistēma, kad kļūme tiks novērsta, nav zināms — varbūt pēc piecām minūtēm, varbūt pēc divām stundām. Lai nebūtu otrreiz jāmēro ceļš, sēdēju ārā, gaidīju, cerot uz veiksmes piecām minūtēm. Kad biju galīgi nosalis, gāju otrreiz aptiekā, bet nekā. Esmu vietējais, nācu atkal vakarā, bet, ja cilvēks ieradies no laukiem, viņam veltīgs brauciens. Un šī jau nav pirmā reize, kad “uzkaras” sistēma. Vienīgais mierinājums, ka kustēties ir veselīgi, tad pensionāri var staigāt, jo bieži vien arī pēc zālēm jānāk vairākkārt, jo daktera izrakstītās nav aptiekā un tās jāpasūta.