Aizkraukles klientu apkalpošanas centrs uz laiku līdz turpmāku rīkojumu izdošanai pārtraucis savu darbību. Klientus tajā šobrīd klātienē nepieņems, apkalpošanas notiks attālināti. Centra vadītāja Laura Mikulova aicina cilvēkus ar pašvaldību sazināties elektroniski vai telefoniski. Savukārt pašvaldībai adresētos iesniegumus var iemest pie klientu apkalpošanas centra ieejas durvīm izvietotajā pastkastītē. L. Mikulova piebilst, ka tajā jāievieto tikai novada domei adresētie iesniegumi, valsts iestādēm domātos iesniegumus tajā likt nevar. Pie durvīm norādīta arī valsts iestāžu kontaktinformācija saziņai, jo arī valsts iestādes aicina izsludinātās ārkārtas situācijas laikā ar tām sazināties elektroniski vai telefoniski.
Pļaviņu novada dome izplatījusi paziņojumu, ka iespēju robežās klātienes pakalpojums sniegs attālināti. Tā aicina iedzīvotājus ar domes vadību un darbiniekiem pēc iespējas sazināties telefoniski vai rakstot e-pastos! Līdz 14. aprīlim Pļaviņu klientu apkalpošanas centrs nepieņems gada ienākumu deklarācijas.Neretas novada domes priekšsēdētājs Arvīds Kviesis informē, ka Neretas pašvaldībā klientu apkalpošanas centrs turpinās darbu, taču arī Neretas pašvaldība aicina iedzīvotājus ievērot piesardzību un vajadzības gadījumā ar pašvaldību tomēr sazināties telefoniski vai rakstot e-pastu. Visai aktuālākajai informācijai jāseko līdzi pašvaldības mājaslapā.


