“Staburaga” redakcijā vērsās lasītāja Gunta, kura ir neapmierināta par sniegtajiem pakalpojumiem “IGA centrā” datorsalonā SIA “Green 4 IT”. Lasītāja uzskata, ka tā ir krāpniecība — izrakstīt rēķinu un iekasēt naudu par dažādām it kā novērstām problēmām, ko nav bijis vajadzības novērst, tajā pašā laikā klientam atdodot atpakaļ datoru ar to pašu problēmu, kāds tas aiznests pie meistara.
Gunta stāsta, ka atgadījums vairāk skāris viņas mammu, kas ir pensionāre, taču tagad iesaistījušies arī bērni. “Mammas datoram ir “Lattelecom” interneta pieslēgums, kas kādā brīdī bija pārstājis darboties. Sazinoties ar “Lattelecom” speciālistu, viņš vispirms ieteica datoru pārbaudīt pie meistara, lai pārliecinātos, vai viss kārtībā ar internetligzdu, pirms meklēt, kāpēc nav interneta. Paklausot speciālista ieteikumam, mammas datoru nogādājām “IGA centra” datorsalonā SIA “Green 4 IT”.
Salonā pieņemot datoru, kā problēmu, kas jānovērš, darbinieks tā arī ierakstīja — dators nesavienojas ar internetu. Kad datoru pēc remonta atnesām mājās, secinājām, ka problēma nav novērsta, tas joprojām nesavienojas ar internetu, bet rēķinā norādīts, ka datorsalonā novērsti skrāpējumi, datoram veikta “Windows” tīrīšana un parastā tīrīšana, par ko bija jāsamaksā 25 eiro plus PVN,” stāsta Gunta.
11. maijā uzrakstīts arī iesniegums uzņēmumam “Green 4 IT”, kurā klienti lūdz atmaksāt naudu par tās nelikumīgu iekasēšanu, jo nav lūguši darīt neko, kas datorsalonā ticis izdarīts, savukārt problēma, ar ko vērsušies pie datorspeciālista un kas ierakstīta dokumentos, pieņemot datoru, tā arī nav novērsta. Uzņēmums uz iesniegumu nav reaģējis, savukārt norādītais tālrunis, pa kuru klienti var kontaktēties, ir tikai salona telefona numurs, un darbiniece nav kompetenta atbildēt uz jautājumiem, kas skar klientus.
“Staburags” notikušo lūdza komentēt uzņēmuma SIA “Green 4 IT” pārstāvjus, taču viņi neatsaucās šim aicinājumam. ◆