Pieminot 7. aprīlī bojāgājušo jaunieti, Skrīveru dzelzceļa stacijas laukumā šodien, 10. aprīlī, pulcējās daudzi skrīverieši. Viņi vienojās atkārtoti prasīt “Latvijas dzelzceļam” uzlabot drošību uz perona un ierobežot kravas vilcienu ātrumu, lai tādas nelaimes vairs nenotiktu.
Andris tajā liktenīgajā rītā paēda brokastis, salika mugursomā pārtiku visai nedēļai un agri no rīta devās uz dzelzceļa staciju, lai brauktu uz mācībām Rīgā. Viņš nav skrējis uz pasažieru vilcienu, kā izskanējis policijas ziņās, bet gan gaidīja vilcienu uz perona.
Aculiecinieki apgalvo, ka nav bijis ne skaņas signāla par to, ka tuvojas kravas vilciens, ne arī dispečera brīdinājums skaļrunī. Skrīverieši uzskata — nav pamata vainot, ka jaunietis bijis neuzmanīgs, kravas vilciens esot braucis ļoti lielā ātrumā, līdz ar gaisa plūsmu paraujot līdzi arī Andra mugursomu un viņu pašu. Skrīverieši apgalvo, ka vilciena ātrums bijis daudz lielāks par pieļautajiem 50 — 60 kilometriem stundā.
Iedzīvotāji ir nobažījušies par bērnu un jauniešu, kā arī ikviena pasažiera, īpaši gados veco cilvēku, drošību uz perona — kad viņi uz perona gaida pasažieru vilcienu un garām lielā ātrumā pa abām pusēm traucas kravas vilcieni, gaisa plūsma ir ļoti spēcīga. Nav ne norobežojoša žoga, ne apmales, ne arī metāla stieņu, kur pieķerties, lai saglabātu līdzsvaru. Pieķerties var vienīgi pie apgaismes staba, ja cilvēks ir tā tuvumā.
Skrīverieši ir sašutuši arī par to, ka vienā perona pusē vilciens izlaiž un uzņem pasažierus, bet tajā pašā laikā otrā pusē lielā ātrumā garām traucas kravas vilciens.
Visi, kas atbalsta drošības uzlabošanu, aicināti parakstīt vēstuli “Latvijas dzelzceļam” un Satiksmes ministrijai. To var izdarīt uzņēmumos “Skrīveru saldumi”, “Skrīveru mājas saldējums” un drīzumā varēs arī veikalos, kuri šo akciju atbalstīs. Līdz šodienai bija parakstījušies ap 130 skrīveriešu.
Skrīverieši savu viedokli pauda TV raidījumam “Bez tabu”. Sižetu par to raidījumā plāno rādīt pirmdien.











