Ceturtdien, 1. novembrī ikgadējā Latvijas skolu tehnoloģiju ekspozīcijā “LatSTE 2012”, Pļaviņās paziņoti skolotāju emuāru jeb blogu konkursa “Izglītības blogs 2012” uzvarētāji.
Gundega Rancāne (Makašānu Amatu vidusskola) saņems godalgu kategorijā skolas vadītāja veidots emuārs. Viņas emuārs ir veiksmīgs piemērs, kā skolas vadītājam veidot komunikāciju ar savas skolas audzēkņiem un kolēģiem, paust viedokli un attieksmi par dažādiem skolas dzīves un ikdienas notikumiem. Arturs Teihmanis (Rīgas Kultūras vidusskola) uzvarējis kategorijā skolotāja individuālais/personīgais emuārs ar veiksmīgu risinājumu, kā izmantot “draugiem.lv” platformu, lai uzrunātu un sasniegtu savu auditoriju – skolēnus, iesaistot viņus radošās mācību aktivitātēs. Baiba Svenča (Aizkraukles novada ģimnāzija) izvēlēta kā uzvarētāja kategorijā mācību priekšmeta emuārs, novērtējot viņas piemēru, kā skolotājiem dažādus informācijas tehnoloģiju rīkus integrēt sava mācību priekšmeta organizēšanā, lai veicinātu tehnoloģiju jēgpilnu lietošanu. Savukārt Frīdis Sarcevičs (Auces vidusskola) tiks godalgots kategorijā noderīgs mācību resursu bibliotēkas vietnes emuārs, kas izveidots par bagātīgu resursu krātuvi ar vienmēr aktuālu informāciju par un ap informācijas tehnoloģijām.
Konkursa “Izglītības blogs 2012” dalībnieku sveikšana un uzvarētāju apbalvošana notiks 5. decembrī “Microsoft Latvija” birojā Rīgā, Zaļā ielā 1.
Emuāru konkurss tika izsludināts 2012. gada pavasarī Radošuma nedēļas ietvaros. Lai izceltu pedagogu pienesumu un pozitīvo pieredzi tehnoloģiju izmantošanā, to rīkoja “Microsoft Latvija”, portāli “Skolotājs.lv” un “Nākotnesskola.lv” sadarbībā ar UNESCO Latvijas Nacionālo komisiju un Izglītības un zinātnes ministriju. Kopumā tika saņemti 22 emuāri.
Konkursa mērķis bija apzināt skolotājus blogotājus, kuri veiksmīgi izmanto emuārus, tīmekļa žurnālus un interneta dienasgrāmatas ikdienas darbā ar skolēniem un pieredzes apmaiņai ar kolēģiem. Konkursa rīkotāju nolūks bija izcelt šo pedagogu vidū interesantākos un veiksmīgākos emuārus un to autorus, kā arī vairot skolotāju izpratni par interneta iespējām izglītības jomā un emuāru rakstīšanas kultūras veidošanos izglītības nozarē Latvijā.