Skrīveros, uz šosejas Rīga—Daugavpils, atcelti satiksmes ierobežojumi uz tilta pār Dīvaju. Celtniekiem vairs tikai jāpabeidz apkārtnes labiekārtošana.
Noslēgumam tuvojas krietni ieilgusī tilta pār Dīvaju būvniecība. Tiltu sāka pārbūvēt 2009. gada februārī, un divus miljonus latu vērtie darbi bija jāpabeidz līdz tā paša gada oktobrim. Tikai pirms pāris dienām SIA “Tilts” strādnieki nomontēja luksoforus un aizsargbarjeras un satiksmei atklāja abas braukšanas joslas.
“Staburags” jau vairākkārt rakstīja par problēmām, kas radušās tilta celtniekiem. Darba gaitā atklājās vairākas konstrukcijas deformācijas, kuras bija jānovērš, kā arī cēlonis, kas tās radījis. 2009. gada jūlijā urbšanas iekārtas operators Mihails Piskunovs laikrakstam stāstīja, ka jāurbj ap 20 metru dziļš urbums katram balstam. Taču zem māla slāņa, pa kuru tek arī Daugava, ir ar ūdeni piesātinātas smiltis. Tajās ir liels ūdens spiediens. Kad izvelk urbi, ūdens līmenis urbumā ir tikai metru no ceļa virsmas — vairākus metrus virs Daugavas līmeņa! Cenšoties radīt pēc iespējas stabilāku būvi, iespējams, tilta celtnieki panākuši pretēju efektu.
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” Centra reģiona Aizkraukles nodaļas priekšnieks Ludvigs Šteinbergs stāsta, ka nu tilts atvērts satiksmei. Celtniekiem vēl jāveic apkārtnes labiekārtošana un jāsakārto arī Dīvajas gultne zem tilta. Darba gaitā tajā ievietoja caurtekas un upi aizbēra. Nu viss iebērtais materiāls un caurtekas, kuras ne vienu reizi vien izskaloja pavasara palos, no upes jāizrok.