Trešdiena, 20. augusts
Bernhards, Boriss, Rojs
weather-icon
+15° C, vējš 1.56 m/s, Z-ZR vēja virziens
Staburags.lv bloku ikona

Regulatoram sūdzas arī koknesieši

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) 2010. gadā saņēma 34 sūdzības par siltumenerģijas jautājumiem. Sūdzība iesniegta arī par uzņēmuma “Kokneses komunālie pakalpojumi” noteiktajiem siltumenerģijas tarifiem. 

Divas sūdzības saņemtas par piegādātās siltumenerģijas kvalitāti, viena par siltumenerģijas uzskaiti un 31 – par siltumenerģijas tarifiem un maksājumiem.

No 34 saņemtajām sūdzībām septiņos gadījumos iesniedzēji vērsušies SPRK saistībā ar kompānijas “Wesemann-Sigulda” siltumenerģijas tarifiem, pa divām sūdzībām saņemtas par “Limbažu siltuma”, “Lielvārdes Remtes”, “Salaspils siltuma”, “Jūrmalas siltuma” un “Rebes sitēmu” sniegtajiem pakalpojumiem, savukārt pa vienai sūdzībai iesniegts par “Kokneses komunālo pakalpojumu”, “Inviana”, “CB”, “Liepājas enerģijas”, “Universe”, “Cēsu siltumtīklu”, “Kuldīgas siltumtīklu”, “Naujenes pakalpojumu servisa” un “Vidzemes enerģijas” siltumenerģijas tarifiem.

SPRK pārskatā teikts, ka siltumapgādes pakalpojumu lietotājus galvenokārt neapmierina augstā maksa par apkuri un karsto ūdeni un šīs sūdzības attiecas uz regulatora kompetenci tikai daļēji.

Pārskatā norādīts, ka sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs norēķiniem par patērēto siltumenerģiju ir piemērojis SPRK vai pašvaldību regulatora apstiprinātos tarifus, taču tālāka visai ēkai – lietotājam – aprēķinātā siltumenerģijas patēriņa sadale starp ēkas dzīvokļu īpašniekiem jeb īrniekiem, aprēķinot maksu par dzīvokļa kopējās platības viena kvadrātmetra apkuri un maksu par karstā ūdens patēriņu, ir ēkas apsaimniekotāja kompetencē.

SPRK ir neatkarīga valsts iestāde, kas izveidota un darbojas, lai valsts regulējamajās nozarēs – enerģētikā, telekomunikācijās, pastā, dzelzceļa transportā – aizstāvētu sabiedrisko pakalpojumu lietotāju intereses un veicinātu sabiedrisko pakalpojumu attīstību.

Staburags.lv bloku ikona Komentāri