Latvijā 49% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā ir salīdzinoši mazas un nebūtiskas, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras “TNS Latvia” un telekompānijas LNT veiktā aptauja.
Atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā par lielām uzskata 13% aptaujāto, savukārt ceturtā daļa jeb 25% aptaujāto atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā uzskata par vidējām – ne nebūtiskām, ne arī īpaši lielām. Taču gandrīz puse aptaujāto jeb 49% uzskata, ka atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā ir salīdzinoši mazas un nebūtiskas.
Vienlaikus 13% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra “TNS Latvia” un LNT veica no 2011.gada 11. līdz 13.janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
“TNS Latvia ” ir lielākā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra.